• دومین روز فعالیت پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بیستمین نمایشگاه ایران متافو؛
  • توسعه بازار و تقویت ارتباطات با شرکت‌های فولادی

  • ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
در دومین روز از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند. 9 شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در این پاویون میزبان شرکت‌های فعال در صنعت فولاد بودند.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دومین روز از فعالیت پاویون این شهرک در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو با حضور فعالان، مدیران عامل شرکت‌های فولادی، کارشناسان و فناوران عرصه فولاد و صنایع وابسته گذشت. 9 شرکت دانش‌بنیان و فناور «فراسو سپهر آریا»،‌‌ «ارغوان کیمیاگران نصف جهان»، ‌«فراتحقیق سپاهان»،‌‌ «فناوری اریسا طرح فرداد»،‌ «مهندسی کیان کنترل آپادانا»،‌ «پایا مغناطیس پارتاک»،‌ «نوین نگرش ویوان»، «شرکت آتیه اندیشان بصیر» و «سریر صنعت تام» که در پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حضور دارند، موفق شدند به خوبی محصولات و دستاوردهای فناورانه خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند و گام‌های عملیاتی در توسعه بازار خود بردارند.

این پاویون در دومین روز فعالیت خود میزبان چندین شرکت چینی بود که به توانمندی بالقوه و بالفعل شرکت‌های مستقر در آن تاکید داشتند. معاون بازرگانی شرکت Shandong Aofeng Metal Material چین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بر اساس آنچه از بازدید شرکت‌های مستقر در پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و گفت‌وگو با آن‌ها مشاهده کردیم، متوجه شدیم این شرکت‌ها از جهات فنی و حتی جنبه‌های دیگر محصولات، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. من مطمئن هستم اگر شرایطی تحریمی برای کشور ایران وجود نداشت این شرکت‌ها به راحتی می‌توانستند محصولات خود را به سایر کشورها صادر کنند. بر همین اساس تمایل داریم در زمینه‌های مختلف با این شرکت‌ها همکاری داشته باشیم.

مسئولان شرکت چینی Henan Zhongyuan Roller Shaft نیز با اشاره به اجرای پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با مشارکت شرکت دانش‌بنیان فرا تحقیق سپاهان به عنوان یکی از شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، برای تامین برخی قطعات و تجهیزات مورد نیاز این پروژه اعلام آمادگی کردند. پاویون شهرک در دومین روز فعالیت خود، شاهد حضور مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ نظیر معاون خرید شرکت فولاد مبارکه نیز بود که از همکاری با شرکت‌های مستقر در شهرک و فعالیت آن‌ها در تامین نیازهای فناورانه این شرکت ابراز رضایت کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور پیشگامان فولاد جنوب نیز ضمن تاکید بر توانمندی شرکت‌های مستقر در این شهرک، بر نقش‌آفرینی آن‌ها در بومی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد مهر تایید گذاشت. حضور مستمر بازدیدکنندگان از حوزه‌های مختلف به ویژه شرکت‌های مصرف کننده خدمات و محصولات دانش‌بنیان و فناور در پاویون شهرک دستاوردهای مختلفی مثل مذاکرات اولیه برای خرید محصول هم به دنبال داشت. شرکت‌های مستقر در این پاویون دومین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو را خوب توصیف کردند و از حضور در پاویون شهرک در این نمایشگاه ابراز رضایت کردند. گفتنی است پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سوم آذرماه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو آغاز به کار کرده و تا ششم آذرماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این پاویون طی روزهای مذکور در سالن 41B غرفه B04 و از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

تعداد بازدید : ۳۲۱      تاریخ: 1402/09/04

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت